dinsdag 11 maart 2008

90's a gogo

Wohooow heb ik wat nieuws voor jullie!
Nieuwtje 1
Ik weet wel dat jullie de actualiteit volgen maar wat is er vorige week gebeurd dat waarschijnlijk jullie is ontglipt? Wel, prinses Mathilde is komen kijken naar de eerstejaars studenten tijdens de vaardighedenweek. "Woow, jij kan goed pieken" en "Doe die piek geen pijn?" was wat ze onder andere te zeggen had. Ik vond het wel grappig toen ik zondag naar Royalty zat te kijken (don't ask) en ik zag die ineens in het vaardighedenlokaal zitten.

Nieuwtje 2
Ishtar gaat naar eurosong maar als volbloed eurosong enthousiasten wisten jullie da allemaal al zekers.

Nieuwtje nummer 3
Jullie gaan de party van de eeuw missen.

Jaja, en wie gaat daar naartoe? iedereen buiten Stéphane :(
Stéphane heeft in april maar liefst 15 wachten. Frickin fuck, da zijn er meer dan sommige mensen hebben tijdens hun heel jaar. AAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHH maar goed.

Als afsluiter nog een videotje

2 opmerkingen:

Luc zei

tja, dat van die 90's party had ik al gehoord, heel de Tafel gaat er naartoe denk ik... maar ja, da gaat zo'n groot succes zijn dat ze dat nog wel gaan doen (hoop ik)
Vandaag mijn eerste franse trui gekocht (tja, nu al...:) ) Geniet nu nog maar van uw stage Psy, en denk maar niet teveel aan die 15 wachten, die geraak je wel door (desnoods laat je filip er een paar doen, geen vroedvrouw die het merken zal dat gij dat niet zijt; Leer hem gewoon e toucher aan en het telefoonnummer van de assistent!
dikke knuffel

wim verlinden zei

Haha. Inderdaad, laat de filip dat doen. Ik heb ook al 2 t shirts gekocht en ga straks shoppen in Myer. Luc, ge zou hier moeten zijn om kleren te kopen, alle variaties van skinny clothes. En die dambordschoenen kosten hier maar 13 euro. Da van Ishtar wist ik nog niet, ik moet toegeven dat ik vandaag pas voor de eerste keer de actualiteit heb gecheckt... storm in belgie...
kus