zondag 30 maart 2008

Maartse buien

Nat, koud en nu ook met zomeruur. Tot zover de meteorologische situatie hier. Het is echt geen weer en het wordt dringend tijd dat we nog is wa zon gaan krijgen. My body needs it!
De maand maart is bijna gedaan en morgen is het mijn laatste dag in Duffel. Ik heb mijn puntjes al gekregen (een 19) en morgen is er niet zoveel te doen maar ik bezie het niet echt als een opgave om daar naartoe te gaan. Wat niet bepaald kan gezegd worden van mijn volgende stageplaats...
Ben vandaag ook te weten gekomen dat mijne stagebegeleider daar mijn broer op de wereld heeft gezet. Hoe ik dit feit nu in mijn voordeel kan uitbuiten weet ik nog niet precies maar ik vind er wel iets op.
Vandaag was het de eerste keer dat we ons nieuwe huisje in Zoersel zijn gaan bezichtigen sinds de ondertekening van de akte. Dus nu is het compleet van ons en kunnen de werkzaamheden beginnen jippie. Helaas kan ik niet zoveel meewerken aangezien ik wel wat van wacht ben (echt enooooorm veel spijt heb ik hiervan ;-))
De Filip heeft het idee gekregen om later nen hond aan te schaffen en hij heeft zelfs al ne naam voor het beestje. Ik verzet mij ertegen maar verschiet niet als er over een paar jaar bij ons thuis een hondeke met de naam 'Ronny' rondloopt. 'Hond' is optie 2.
Verder geniet ik van jullie blogs. Doe zo voort he en tot binnenkort op een zonnig terras in jullie enige echte thuishaven, Antwerpen.

2 opmerkingen:

Luc zei

Comme Anvers me manque... Mooie naam trouwens, Ronnie, weer eens wat anders dan Misty of Frenzy...

Liesbet zei

Hey Stéphane!

Dat terrasje in Antwerpen zegt me wel iets. :) Binnenkort...

Gynaeco zal je wel overleven, maar 't zal wel ne nipte worden. :) Denk eraan: opzij springen als het te gevaarlijk wordt!

Zonnige groetjes!

Liesbet XXX